Dag 12 Koggala - Reisverslag uit Koggala, Sri Lanka van Louis Wendy - WaarBenJij.nu Dag 12 Koggala - Reisverslag uit Koggala, Sri Lanka van Louis Wendy - WaarBenJij.nu

Dag 12 Koggala

Blijf op de hoogte en volg Louis

29 Augustus 2017 | Sri Lanka, Koggala

Vandaag hadden we een relaxdag niets moet alles mag. Ik was weer vroeg wakker dus ben heerlijk in de tuin een magazine gaan lezen. Louis was rond kwart voor 9 wakker en toen zijn we naar het ontbijt gegaan. Nadat we hadden ontbeten moest ik mij om 10 uur melden voor een massage.

Ik kreeg een rug, schouder, nek, arm, hoofd en gezicht massage. Het was weer heerlijk! Het enige nadeel zijn alle oliën die gebruikt worden en vies vettig aan voelen. Na een uurtje was ik klaar en moest nog even wachten met douchen en zwemmen.

We zijn lekker op de ligbedden aan het zwembad gaan liggen. Wat een fijn gevoel dat je echt niets hoeft! Super. Na een uurtje ben ik mijn workout gaan doen en heb ik weer 20 baantjes gezwommen. Daarna even opdrogen boekjes lezen en gewoon ontspannen.

Rond half 2 kregen we toch wel honger. Het eten in het hotel is niet echt hoogstaand dus zijn we een stukje gaan wandelen opzoek naar een restaurant. We kwamen allemaal stokken tegen in de zee waar normaal vissers zitten. Vroeger werd er zo vis uit de zee gehaald maar dat is allang niet meer zo. Deze mannen zitten er om geld op te halen. Als je een foto wilt maken moet je betalen..... Stiekem hebben wij overal tussen door foto's gemaakt want geld gaan we daar niet aan uitgeven.

Uit eindelijk hadden we een leuk restaurantje gevonden. Het leek wel een woonkamer maar alles wat netjes en vers. Ze kwamen zelfs met krabben en kreeften. We kozen dit keer voor een pizza. Ik met seafood en Louis met chilli kip. Ze waren overheerlijk!

Na het eten liepen we terug naar het hotel. Ik kwam er achter dat ik best wel verbrand ben ondanks dat ik mij elk uur ingesmeerd heb....

In het hotel zijn we in de schaduw bij het zwembad gaan liggen en hebben we nog even lekker gezwommen in de hoop de brand uit mijn huid te trekken maar helaas. Louis is toch ook wel een beetje verbrand helaas. Dan maar even douchen en in de tuin een drankje doen en een filmpje kijken op de tablet.

Pff we zijn eigenlijk toch wel moe na zo een drukke dag dus voor het eten hebben we nog even de ogen dicht gedaan. Om half 8 zijn we lekker gaan eten. Na het eten even relaxen en straks nog een filmpje kijken en denk zomaar dat we niet zo laat in bed liggen vanavond.....

  • 30 Augustus 2017 - 13:06

    Tine:

    In een marathon leessessie al jullie verslagen gelezen! Leuk net of ik een beetje mee op reis ben! En met de filmpjes en foto's wordt het beeld echt compleet. Nog heel veel plezier samen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Koggala

Sri Lanka 2017

Backpacken in Sri Lanka!

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2017

Dag 14 Matara

30 Augustus 2017

Dag 13 Koggala

29 Augustus 2017

Dag 12 Koggala

28 Augustus 2017

Dag 11 Galle

27 Augustus 2017

Dag 10 Safari
Louis

Actief sinds 14 Aug. 2017
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 7192

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2017 - 01 September 2017

Sri Lanka 2017

Landen bezocht: