Nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Louis Wendy - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Louis Wendy - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg Louis

15 Augustus 2017 | Nederland, Purmerend

Nog 3 nachtjes slapen en dan start ons Sri Lanka avontuur. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het allemaal wel spannend vind.... Een reis maken zonder dat er iets geboekt is!!!! Nou ja ik mocht van Louis al 2 hotelletjes boeken maar de rest zien we daar wel.... Best lastig voor iemand die normaal graag alles van uur tot uur wilt weten.... Maar we gaan het gewoon doen! We nemen allebei een rugtas mee en gaan er een onvergetelijk avontuur van maken! Dan komt het volgende dilemma voor dit luxe paardje, geen koffer maar een rugtas mee! Dit betekend dat elke kilo die ik meeneem, niet door de wieltjes van mijn koffer worden gedragen, maar door mijn eigen lichaam.... Daar moet ik met inpakken toch rekening mee gaan houden. Normaal red ik het al om de heen weg te veel kilo´s mee te nemen.... Nu moet ik maar eens gaan nadenken wat ik echt nodig heb deze reis en niet voor elke dag 2 verschillende kledingsetjes meenemen met bijpassende schoenen, voor elke dag een andere bikini, voor elke dag een andere jurk om aan te doen als ik naar het zwembad of strand ga.... Misschien is het nu handig om wasmiddel mee te nemen.... Ik ben al druk bezig om setjes met kleding klaar te leggen maar de stapel wordt steeds groter dus toch nog maar eens kijken wat ik echt nodig heb. Louis heeft totaal geen stress die gaat vrijdagochtend zijn tas wel inpakken! Kon ik dat maar! Mijn hoofd loopt over... Hoeveel korte broeken moet ik meenemen, hoeveel shirtjes, hoeveel bikini´s, hoeveel handdoeken, hoeveel schoenen, moet ik wel of geen fohn meenemen en zo kan ik nog wel even door gaan.... Nu eerst maar eens slapen en dromen hoe ik alles in 1 backpack ga krijgen......

  • 15 Augustus 2017 - 23:08

    Karin:

    Haha! Dat wordt keuzes maken!!
    Tipje vanuit mijn ervaring: het enige dat je iedere daf schoon aan hoeft te en is een onderbroek. Alle andere dingen kan je best twee keer aan.
    Succes met inpakken!

  • 16 Augustus 2017 - 07:16

    Fred:

    Makkelijk, makkelijk. Maak het je vooral makkelijk deze reis. Het is even omschakelen van koffer vakantie naar rugzak vakantie en bedenk dat je die rugzak niet constant op je rug hebt. Is wat lastig in de bus, in de taxi, in de riksja, oh nee dat is indonesië, maar ze zullen daar ook wel zoiets hebben. Joke en Ik hadden voor de vijf weken Zuid Amerika ook allebei een rugzak en dat ging erg goed. Je hebt echt niet van alles nodig wat je bij een strandvakantie allemaal meeneemt.
    Zorg dat er qua broek, korte broek, shirtjes wat dingen bij zitten die makkelijk te wassen zijn en snel droog. Daar heb je veel plezier van. Goede reis samen en heel veel lol.

  • 16 Augustus 2017 - 09:58

    Gerda Jong:

    Louis en Wendy heel veel plezier in dit prachtige land, ik ga jullie volgen, ben een beetje jaloers haha. Neem vooral luchtige dingen mee ff wassen en alles is daar zo droog. Ik denk terug aan die prachtige olifanten die je daar zo ziet lopen en de vriendelijke mensen en de vissers. Het is zo de moeite waard om dit mee te mogen maken. Heel erg veel plezier en ik ga jullie volgen, goede reis. Xxxxx

  • 16 Augustus 2017 - 12:52

    Loes Sanders:

    Louis en Wendy, ga vooral genieten van alles. Lijkt me reuze spannend. Is duidelijk iets anders dan een reis die helemaal geregeld is. Veel plezier samen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Sri Lanka 2017

Backpacken in Sri Lanka!

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2017

Dag 14 Matara

30 Augustus 2017

Dag 13 Koggala

29 Augustus 2017

Dag 12 Koggala

28 Augustus 2017

Dag 11 Galle

27 Augustus 2017

Dag 10 Safari
Louis

Actief sinds 14 Aug. 2017
Verslag gelezen: 587
Totaal aantal bezoekers 7200

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2017 - 01 September 2017

Sri Lanka 2017

Landen bezocht: