Dag 14 Matara - Reisverslag uit Matara, Sri Lanka van Louis Wendy - WaarBenJij.nu Dag 14 Matara - Reisverslag uit Matara, Sri Lanka van Louis Wendy - WaarBenJij.nu

Dag 14 Matara

Blijf op de hoogte en volg Louis

31 Augustus 2017 | Sri Lanka, Matara

Vanmorgen was ik er weer vroeg bij. Net als de afgelopen dagen ben ik heerlijk op de strandstoel in de tuin een boekje gaan lezen. Heerlijk om zo wakker te worden. Toen Louis wakker was en we even van het uitzicht hadden genoten zijn we naar het ontbijt gegaan.

Na een heerlijke omelet en wat fruit waren de buikjes goed gevuld. We hadden 2 keuzes of ons nu als een gek douchen en de trein van 10 uur halen of rustig aan doen en de trein om 1 uur pakken. We kozen voor het laatste.

Mooi kunnen we nog even zwemmen. Lekker met de bal heen en weer gegooid en heerlijk gezwommen! Na een uur waren we er wel klaar mee en zijn we lekker gaan douchen. De stroom stopt er mee, chips.( we willen natuurlijk alles vol meenemen voordat we het vliegtuig in gaan) Toen we weg gingen was er nog steeds geen stroom....

We hadden nog genoeg tijd dus ben ik alvast de tassen gaan inpakken. Dan is het wat rustiger in mijn hoofd als we straks door het stadje lopen! Toen bijna alles was in gepakt hebben we nog even lekker boekjes gelezen op bed en rond half 1 zijn we richting de trein gelopen.

Op internet stond dat de trein om 1 uur zou gaan maar de trein bleek op het station om 13.15 te gaan. Dus moesten even wachten. Maar de trein kwam weer te laat. De trein kwam pas 13.45... maar goed dat ze niet van de NS zijn want anders hadden ze heel wat claims te pakken.

Het was weer een mooie treinreis met verschillende uitzichten. Het is en blijft echt een prachtig land. De spoorbomen worden hier door mensen bediend bizar om te zien! Als we op een station staan worden we zelfs door tuktuk chauffeurs gevraagd of we een tuktuk willen hahaha. Ze kunnen het proberen natuurlijk. Kwart voor 3 kwamen we eindelijk in Matara aan.

Snel links af om de rij met tuktuks voorbij sprinten! Zodat we zelf de stad kunnen ontdekken. Matara heeft ook een Nederlandse historie dus dat wilde wij wel even bekijken. We kwamen al vrij snel bij het fort weer zo een dikke muur om een stuk van de stad heen gebouwd. Via de poort kwamen we bij een Nederlandse kerk. Dit keer hadden we mazzel en was hij wel open. Er staan nog Nederlandse teksten op de grond. Verder is de kerk erg verouderd en slecht onderhouden helaas.

Daarna zijn we naar de Dutchman's st gegaan. Daar hebben we in een restaurant een overheerlijk broodje kip met pineapple gegeten en een verse pineapple jus gedronken. Het was echt weer top!

Toen we onze buikjes gevuld hadden zijn we naar het Dutch fort gegaan. In de gracht om het fort heen kwamen we nog schildpadden tegen super leuk! Binnen in het fort was een klein museum was wel grappig om te zien. Het is alleen weer weg warm vandaag dus waren er na het museum wel klaar mee. We gingen voor de laatste keer opzoek naar een tuktuk die ons bij het hotel kon brengen.

Weer een mooie deal weten te regelen en daar gingen we. Voor de laatste keer deze vakantie in de tuktuk. Het blijft toch iets bijzonders. We hebben heerlijk genoten van het uitzicht, de mensen, de gekke gewoontes, de vis die zonder koeling wordt verkocht op straat, de koeien die los langs de weg lopen, de fruitstalletjes, de restaurantjes, de zee, de tempels echt alles, het was weer genieten ons laatste ritje.

Bij het hotel nog even lekker rustig aan gedaan. Even boekjes gelezen, films gedownload, de laatste spullen in de gedaan nog even gedoucht en toen voor de laatste keer in het hotel gegeten. Nu wachten we op de bus die ons naar het vliegveld gaat brengen. Gaat toch altijd wel snel zo een avontuur maar wat hebben we genoten!

• 31 Augustus 2017 - 21:26

Tine:

Het zit er op! Voor jullie de vakantie en voor mij de leuke verhalen, foto's en filmpjes! Een goede terugvlucht en welkom thuis! X

• 31 Augustus 2017 - 21:59

Susan:

Fijne terugrit kanjers

• 31 Juli 2019 - 07:33

Mimi Nath:

Koop niet-detecteerbare valse bankbiljetten van hoge kwaliteit, GBP, DOLLAR, EUROS (WHATSAPP; +16124703458)

(WHATSAPP; +16124703458)

Wij zijn de beste en unieke producent of van hoge kwaliteit, niet detecteerbaar
    nep bankbiljetten. Met meer dan een miljard van onze producten in omloop
    rond de wereld. We bieden alleen originele vervalsingen van hoge kwaliteit
    valuta OPMERKINGEN. Wij verzenden wereldwijd. We drukken en verkopen ook klasse A
    Bankbiljetten of meer dan 52 valuta's wereldwijd. Dit is je kans
    Wees een miljonair. Ons geld is perfect gereproduceerd en niet te onderscheiden
    voor het oog en de aanraking. Wij verzenden in verschillende maten, verpakt
    en verstoppen. Al onze notities bevatten alle hologrammen en watermerken
    en slaagt voor de lichtdetectortest. Wij leveren het geld rechtstreeks
    bij u thuis zonder tussenkomst van de douane. We hebben een enorme
    Aantal uit voorraad leverbaar. EURO, DOLLARS EN PUNTEN EN NIEUWS
    DOCUMENTEN ZOALS PASPOORTEN, ID-KAARTEN, GROENE KAARTEN EN BESTUURDERVERGUNNING.

Neem contact met ons op voor meer informatie met behulp van de volgende informatie:

(WHATSAPP; +16124703458)

We gebruiken de nieuwste technologie om onze notities er 100% uit te laten zien.
    identiek aan het echte cijfer. Dit omvat alle beveiligingsfuncties
    in de echte noten zijn aanwezig in de door ons gecreëerde notitie. Ons team is
    bestaande uit gekwalificeerde IT-technici uit Finland, Turkije, Marokko, VS,
    Rusland, India, Korea en China enz. Wij bieden vervalsingen van hoge kwaliteit
    OPMERKINGEN voor alle valuta's.

Waarom koopt u bij ons?
    Onze bankbiljetten bevatten de volgende beveiligingsfuncties
    Het is geweldig en we hebben de beste nep in de wereld
    Euro's en dollars en alle rekeningen of uw keuze die u wilt.
    Beveiligingsfuncties of onze onderstaande bankbiljetten:
    diepdruk
    watermerk
    veiligheidsdraad
    Registreer door
    Speciale folie / speciale folie-elementen
    Iriserende strepen / kleurverandering.

Onze bankbiljetten zijn gedrukt op 80% katoen, 20% cellulose
    verschilt aanzienlijk van normaal papier. Met een speciale editie
    Techniek zijn verschillende beeldelementen op de voorkant van het bankbiljet
    herkenbaar door aanraking. De richtlijnen voor het detecteren van vervalsingen
    Valuta biedt een vergelijking tussen echte en valse beveiligingsfuncties.

- Onze rekeningen omzeilen alles, verkeerde pennen en machines.
    - Kan in banken worden gebruikt, maar kan elders als normaal geld worden gebruikt
    - We hebben de beste HOLOGRAMS EN DUPLICERENDE MACHINES

SAR - Saoedi-Arabische Riyal
    QAR - Qatari Riyal

trefwoorden:
    Vals geld, vals geld
    Niet-detecteerbare valse bankbiljetten van hoge kwaliteit te koop
    HOGE KWALITEIT ONBEKENDE BANKBILJETTEN TE KOOP
    KOOP HOOGWAARDIG KWALITEIT GELD ONLINE, GBP, DOLLAR, EURO
    KOOP 100% ONVERGETELIJK GELD £ GELD £, $, €
    BESTE VERGOEDING GELD ONLINE, DOLLAR, GBP, EURO BESCHIKBAAR
    KOOP TOP LAND GELD ONLINE, DOLLAR, GBP, EURO OPMERKINGEN.
    TOPKWALITEIT GELD TE KOOP. DOLLARS, PUNTEN, EURO EN
    MEER VALUTA'S
    Vals geld te koop
    Geld, bankbiljetten, verkeerd geld, ondersteuningsgeld,
    EURO, DOLLARS EN PUNTEN EN NIEUWE DOCUMENTEN ZOALS PASS, ID
    KAARTEN, GROENE KAARTEN EN BESTUURDERVERGUNNING
    Verkoop vals geld, koop vals geld online, vals geld, vals
    Ponden, valse euro's, online geld kopen, vals geld te koop. Koop nep
    Koop dollars, nep Britse ponden, koop nep euro's, geld, waar kan ik heen
    Vals geld kopen?