Dag 13 Koggala - Reisverslag uit Koggala, Sri Lanka van Louis Wendy - WaarBenJij.nu Dag 13 Koggala - Reisverslag uit Koggala, Sri Lanka van Louis Wendy - WaarBenJij.nu

Dag 13 Koggala

Blijf op de hoogte en volg Louis

30 Augustus 2017 | Sri Lanka, Koggala

Vanmorgen was ik weer vroeg wakker en ben ik weer heerlijk een magzine gaan lezen in ons tuintje met geweldig uitzicht. Toen Louis wakker was zijn we gaan ontbijten. We zaten bij het raam zodat we mooi konden genieten van het uitzicht.


Ik ben toch wel erger verbrand dan we dachten en ben er niet lekker van. Na het ontbijt ben ik nog even naar bed gegaan en is Louis lekker de quest gaan lezen. We zouden vandaag naar een stadje gaan maar hebben de plannen maar gewijzigd.

We hebben maar even rustig aan gedaan en vooral zo min mogelijk zon opgezocht. We hadden in ons tuintje onder het afdakje lekker gezeten.

Nadat mijn fles aftersun helemaal op was en de brand nog steeds in mijn lichaam zit hebben we ons door een tuktuk 2 kilometer verderop naar een apotheek laten brengen. We hadden een zalfje en aloë vera crème meegekregen.

Eerst maar even luchen voordat we terug gaan. We vonden een prachtig strandtentje waar je heerlijk met je voeten in het zand kon genieten van het prachtige uitzicht van de zee. We bestelde een lekker drankje en een kipburger. Alles was vers gemaakt en overheerlijk! Na het eten zijn we terug gelopen naar ons hotel.

Daar hebben we de spullen op de kamer gelegd en zijn we lekker even gaan zwemmen in de hoop dat de hitte er een beetje uit zou trekken. Maar helaas dit werkte ook niet. Ik voelde mij nog steeds niet helemaal lekker nadat ik helemaal was ingesmeerd, ben ik nog even gaan slapen en Louis is een film gaan kijken.

Rond 5 uur was ik weer wakker en na nog even op bed een boekje te hebben gelezen zijn we buiten naar de zonsondergang gaan kijken! Wat een geweldig gezicht weer! Er zaten ook 2 vissers op een paal in de zee. Deze bleken echt aan het vissen te zijn. En wij maar denken dat het allemaal fake is! Na wat foto's te hebben gemaakt en genoten te hebben van de zonsondergang, zijn we heerlijk op een stoeltje in de tuin een drankje gaan doen voordat we gingen eten.

Nu uitbuiken van het eten. Straks nog even een drankje samen doen en filmpje kijken. Wat gaat de tijd toch hard morgen alweer ons laatste dagje en vrijdagochtend heel vroeg vliegen we alweer naar huis....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Koggala

Sri Lanka 2017

Backpacken in Sri Lanka!

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2017

Dag 14 Matara

30 Augustus 2017

Dag 13 Koggala

29 Augustus 2017

Dag 12 Koggala

28 Augustus 2017

Dag 11 Galle

27 Augustus 2017

Dag 10 Safari
Louis

Actief sinds 14 Aug. 2017
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 7179

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2017 - 01 September 2017

Sri Lanka 2017

Landen bezocht: